ایران انفولد را بیشتر بشناسید…

در این بخش می تونید بیشتر با ایران انفولد آشنا بشید و به خانواده بزرگ ما بپیوندید.

از کجا شروع شد؟؟

کمی درمورد شروع کار ما بدانید…

قصه ایران انفولد از آنجایی شروع شد که کمبود یک مرکز تخصصی ارائه قالب انفولد در ایران و همچنین مرکزی که بتواند به صورت تخصصی به پشتیبانی این قالب بپردازد به شدت احساس می شد. بنابراین در حوالی تابستان سال 98، تصمیم گرفتیم مرکزی را راه اندازی کنیم که بتوانیم در آن به راست چین سازی، فارسی سازی و طراحی وب سایت با قالب انفولد بپردازیم.

البته پشتیبانی را نمی توانیم کنار بگذاریم، در ایران انفولد مهم ترین بخش خدمات ما ارائه بهترین پشتیبانی است، به همین دلیل توانسته ایم در ماه اول بالغ بر 250 فروش قالب انفولد داشته باشیم، زیرا رضایت کاربران از پشتیبانی و کیفیت محصول برای ما در اولویت قرار دارد.

چند کلمه خودمونی…

حرف های خودمونی مدیر با شما عزیزان.

ایران انفولد دفتر رسمی نداره، دفتر کار ما همینجا پشت لپ تاپ هامون هستش که از ابتدا با عشق سعی و تلاشمون رو گذاشتیم تا مشتری هامون رو نه تنها راضی نگه داریم بلکه مثل خوانواده ای باشیم که به اندازه ایران بزرگ باشه، من به عنوان بنیان گذار ایران انفولد معتقدم که با عشق و تلاش کردن میشه بهترین خدمات رو در کنار بهترین بهترین کیفیت ارائه داد.

فقط کافیه که به ما اعتماد کنید. از ابتدا تا هرکجا که باشید، ما هم کنار شما هستیم…

ایمان عربی نوده

بنیان گذار ایران انفولد – پشتیبان سایت

سخنی کوتاه از مدیر سایت

قالب Enfold یکی از برجسته ترین و پرفروش ترین قالب های وردپرس در مارکت تم فارست هستش که از قدرت و سئوی بالایی برخوردار است. نکته ی جالبی که تجربه ی خود بنده هم هست، این است که بعد از طراحی و راه اندازی سایت ایران انفولد، در حدود یک ماه بدون انجام هیچ کار خارق العاده ای به صفحه اول گوگل رسیدیم و هنوز هم در حال صعود به بالاترین نقطه هستیم. بنابراین در صورتی که دنبال قالبی با سئوی عالی، صفحه ساز حرفه ای با کاربری آسان و قابلیت سفارشی سازی پذیری بالایی هستید، قالب انفولد پیشنهاد بسیار خوبی می تواند باشد.

هدف ما هم از ابتدای فعالیت مان در ایران انفولد ارائه بهترین پشتیبانی و محصول با کیفیت بالا بوده، هست و خواهد بود، امیدواریم که شما عزیزان هم از خدمات ما راضی بوده باشید.

امیدوارم موفق، سلامت و پر پول باشید.